Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J76a68n 40B65u60r22d94a

2. 5. 2017 10:41

Ten obrázek je teda neskutečně blbej.

1 0
možnosti
Foto

Nám se stalo, že jsem při prodeji bytu odnesl přiznání k dani z převodu nemovitosti chybně na svůj "domácí" finanční úřad, kam jsem posílal všechny daňová přiznání.

Ale ouha, bylo to špatně, daň z převodu nemovitosti patří ne do místa trvalého bydliště, ale do místa nemovitosti.

Ale na podatelně mi řekli, že nemám mít obavy, že naše přiznání pošlou tam, kam patří.

Ovšem, na kopii toho přiznání bylo razítko toho nesprávného finančáku a tam také realitka tu daň poslala. Sice, naprosto včas, ale chybně.

"Správný" finančák se po čase ozval a po delším telefonování odešly peníze z jednoho pražského obvodu na jiný pražský obvod.

A za to "zpoždění" jsme dostali asi 4.000,- Kč penále.

Ale, v případě, o kterém autor píše, měl finanční úřad dlužníka samozřejmě nejprve na dluh upozornit a pak teprve exekuovat.

1 0
možnosti
PD

no, jestli to dobře chápu, tak chybu neudělal finančák, ale realitka, protože poslala peníze špatně, respektive Vy, že ste na to realitku neupozornil

0 0
možnosti
PS

Je z hlediska vyššího principu mravního doslovné použití 2 roky starého článku bez uvedení zdroje v pořádku? Souzní to s Vašim závěrem?

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/absurdni-exekuce-kvuli-dvaceti-halerum-stat-je-jako-lichvar_363866.html

6 2
možnosti
OK

O70t17a 21K19i26n58c

2. 5. 2017 10:03

Loni mi vykázala VZP nedoplatek penále 0,01 Kč, tak jsem při ročním vyrovnání zaplatil o 1 Kč více. Nyní mi VZP vykázala přeplatek 1 Kč. Ten 1 haléř zmizel z jejich vyúčtování, ale radši ať mám přeplatek 1 Kč než aby mě buzerovali kvůli 1 haléři - oni jsou toho schopni.

0 0
možnosti
VH

Samozřejmě. Také Vám ve vyúčtování píší, že se nedopltky do jisté výše nevymáhají. Ve VZP, jako na daňovém úřadu. Článek je hoax.

0 0
možnosti
Foto

no vidíte, nám zase jedna paní, již šest let dluží do Fondu oprav cca 230 000,-Kč a nic se neděje, protože je samoživitelka (byť mužskej u ní bydlí). Samé odklady, odvolání, přezkoumání, něco málo z ní vyrazila banka, ale my můžeme tuhle částku odepsat.

4 0
možnosti
Foto

A soudili jste tu paní o ten dluh? Máte vymahatelný rozsudek? A co s tím má společného banka?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS